Hızır (A.S.)’nin Duası

Hızır (A.S.)’nin Duası

Sevgili Peygamberimiz (s.a.v.) ‘in amcası oğlu ve damadı, müslümanların dördüncü halifesi hz. Ali (k.v) şöyle anlatmıştır:

– Ben kâbe’de tavaf ederken biriyle karşılaştım. Kâbe’nin örtüsüne yapışmış: ” Ey herşeyi işiten, her isteyenin istediğiniz bilen, ey ısrar edenlerin ısrarından rahatsız olmayan Allah’ım. Beni affın ve rahmetinin tatlılığı ile rızıklandır“. diye dua ediyordu.

Bende: “- Ey Allah’ın kulu, sözünü bir defa daha bana tekrar edermisin?” dedim.
O Zât: “- Sen benim söylediğimi işittin m? ” dedi.

Ben onun Hızır olduğunu anlayıp:

“-Hızır (a.s)’ın nefsi kudret elinde olan Allah’a yemin ederim ki, herhangi bir kul, bu sözleri her farz namazın peşinden söylerse onun günahları bağışlanır..” dedim.

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

